úterý 8. října 2013

Exkurze do Vídně

Předminulý týden,se konala exkurze do Vídně pořádaná naší školou,a to konkrétně jako seznámení s jedním z maturitních témat z německého jazyka.Já sice maturovat z němčiny nemám v úmyslu,protože jsem spíše člověk s citem pro angličtinu ale řekněme si na rovinu, Vídeň=NÁKUPY :-)

Jenže,jako naschvál mi nebylo zrovna nejlépe,a nebyla jsem jediná.Z neustálého vypínání a zapínání klimatizace,jsem nebyla zrovna ve formě,a chození po celé Vídni,mi nedělalo dobře.Dokonce ani ty nákupy mě nedali dohromady,a já tak utratila peníze pouze za jídlo a Mozartovi koule pro mamku.I tak jsem si výlet užila a doufám že se tam někdy vydám sama nebo s přáteli,aby byl čas si vše pomalu projít.

Teď už nějaké ty nezajímavé fotky památek:


Hofburg a španělská jezdecká škola
Navštívily jsme i Prater který se mi líbil snad ze všeho nejvíce :-)

Nakonec jsme si dali sacher(na fotce kamarádka Anička :))

Žádné komentáře:

Okomentovat