úterý 25. listopadu 2014

Vánoční wishlist 2014

Tak je to tady, pomalu ale jistě se blíží vánoce. Když mě mamka požádala o vánoční seznam dárků co si přeju, tak nějak se mi zatmělo před očima. Vždyť já mam vlastně všechno co tak nějak potřebuju k životu,tak co si ještě více přát? A tak jsem začala hledat po internetu různé wishlisty aby jsem se inspirovala co že to vlastně chci :D Docela dost mi pomohli a tak jsem si řekla proč neudělat svůj a pomoct tak případně dalším lidem ve stejné situaci v jaké jsem byla :D Potom jsem přemýšlela že bych mohla udělat nápady na koupi dárků po své blízké,ale to zase někdy příště :)


1. Lauren Conrad "Style"- Kniha kde Lauren ukazuje jak si vyhrát s každodením lookem či jaké věci si musí každý dívka pořídit do svého šatníku apod. Už jsem si ji přála minulý rok tak doufám že tento už mi bude pod stromkem ležet :) Kniha se pohybuje okolo 200-400 kč,záleží kde to koupíte.

2. Lauren Conrad "Beauty"- Další verze knihy od Lauren ale tentokrát o kráse, kde ukazuje různé líčení a účesy.

3. Jelikož jsem doma rozbila své zrcadlo,tak nutně potřebuju nové :D Toto je z Ikei za 999,-

4. Po vánocích bych si chtěla nechat vytetovat písmeno "B" jako babička a Brok( pejsek který mi před rokem po 10 letech zemřel),samozřejmě jako připomínku ♥ Tetování na obrázku je mnou nakreslené(propiskou :D)

5. Na parfums.cz jsem si našla několik tělových sprejů od Victoria´s secret a nakonec podle popisu u mě zvítězil tento s vůní třešní a broskve s názvem "Love spell". Cena 253 kč

6. K tělovému spreji jsem si objednala stejný "Love spell" tělové mléko které je za 273 kč. Musím říci že se nemůžu dočkat jak to bude vonět apod. Určitě udělám potom recenzi :)

7. Protože mám odjakživa suchou pleť která se mi neustále loupe, rozhodla jsem se konečně ozkoušet slavnou biodermu pro suchou až velmi suchou pleť. Na to, jak je populární a každý si ji chválí má velmi dobrou cenu a to 293 Kč. Proto jsem tedy také moc zvědavá na její účinky

8. No a jako poslední jsem si vybrala pyžamo z H&M, protože neustále spím jen v triku a kalhotkách a potom když někam jedu nebo někde přespávám, nemám co na sebe :D


A co si pod stromečkem přejete vidět vy? Určitě piště komentáře klidně s odkazy na konkrétní věci,ráda se kouknu a případně přidám díky vám na seznam další věci,ale rodiče vyždímat nechci :)

DŽEJNY♥

2 komentáře: